- Abonenci, a zwłaszcza osoby starsze cyklicznie kierują do nas wnioski o interwencję. Powodem są nieetyczne działania przedstawicieli dostawców usług telekomunikacyjnych – przyznaje Piotr Jaszczuk z Urzędu Komunikacji Elektronicznej, który realizuje kampanię „Ufaj, ale sprawdzaj”.
Eksperci z UKE jeżdżą po Polsce i ostrzegają konsumentów. Jedno z takich spotkań odbędzie się w najbliższy czwartek, w siedzibie Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej. Podczas spotkania specjaliści, którzy na co dzień zajmują się problematyką usług telekomunikacyjnych, podpowiadać będą mieszkańcom jak rozsądnie zawierać umowy, jak bronić się przed nieuczciwymi praktykami i co zrobić, kiedy umowa została zmieniona wbrew naszej woli. Początek spotkania o godz. 11.
Jak podkreślają specjaliści scenariusz działania naciągaczy zazwyczaj jest podobny. Abonent nie do końca świadomie zgadza się na zmianę zakresu usług lub na zmianę operatora. - A w efekcie zamiast obiecanej promocji otrzymuje wyższe rachunki. Niestety, o tym, że dokonał niekorzystnej dla siebie zmiany dowiaduje się przeważnie dopiero po kolejnym okresie rozliczeniowym, kiedy jest już za późno na bezpłatne wycofanie się z nowej i „lepszej” umowy – podkreśla Jaszczuk.
Czytaj Kronikę policyjną Lubelszczyzny
Czytaj nasz luźny serwis - Z przymrużeniem oka
Najświeższe wiadomości z Twojego miasta prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera!
Prześlij nam swój artykuł lub swoje zdjęcia. Nie masz konta? Zarejestruj się!
Masz firmę? Dodaj ją za darmo do Katalogu Firm.
Organizujesz imprezę? Poinformuj nas!
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?