Urząd Miasta Biała Podlaska: Masz problem? Rzecznik konsumentów ci pomoże!

AC
materiał ilustarcyjny
materiał ilustarcyjny sxc.hu
Kupiłeś towar i masz problem z jego zwrotem? Albo podpisałeś niekorzystną dla siebie umowę na telefon? Jeśli masz problem przyjdź z nim do miejskiego rzecznika konsumentów w Białej Podlaskiej.

Od 4 maja miejski rzecznik konsumentów będzie przyjmował interesantów w siedzibie Urzędu Miasta Biała Podlaska. Mieszkańcy mogą skorzystać z jego fachowej pomocy codziennie, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9-15.

Z rzecznikiem porozmawiać można w pokoju nr 21 mieszczącym się na parterze, przy wejściu do budynku urzędu od ul. Pocztowej. Z problemem można też zadzwonić pod numery telefonów (83) 341 61 00 lub (83) 341 68 48. Jeśli ktoś chce otrzymać konsumencką poradę może również wysłać wiadomość na adres: mrk@bialapodlaska.pl.

W czerwcu zapłaciliśmy w sklepach mniej niż w maju

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie