- Abonenci, a zwłaszcza osoby starsze cyklicznie kierują do nas wnioski o interwencję. Powodem są nieetyczne działania przedstawicieli dostawców usług telekomunikacyjnych – przyznaje Piotr Jaszczuk z Urzędu Komunikacji Elektronicznej, który realizuje kampanię „Ufaj, ale sprawdzaj”.
Eksperci z UKE jeżdżą po Polsce i ostrzegają konsumentów. Jedno z takich spotkań odbędzie się w najbliższy czwartek, w siedzibie Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej. Podczas spotkania specjaliści, którzy na co dzień zajmują się problematyką usług telekomunikacyjnych, podpowiadać będą mieszkańcom jak rozsądnie zawierać umowy, jak bronić się przed nieuczciwymi praktykami i co zrobić, kiedy umowa została zmieniona wbrew naszej woli. Początek spotkania o godz. 11.
Jak podkreślają specjaliści scenariusz działania naciągaczy zazwyczaj jest podobny. Abonent nie do końca świadomie zgadza się na zmianę zakresu usług lub na zmianę operatora. - A w efekcie zamiast obiecanej promocji otrzymuje wyższe rachunki. Niestety, o tym, że dokonał niekorzystnej dla siebie zmiany dowiaduje się przeważnie dopiero po kolejnym okresie rozliczeniowym, kiedy jest już za późno na bezpłatne wycofanie się z nowej i „lepszej” umowy – podkreśla Jaszczuk.
Czytaj Kronikę policyjną Lubelszczyzny
Czytaj nasz luźny serwis - Z przymrużeniem oka
Najświeższe wiadomości z Twojego miasta prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera!
Prześlij nam swój artykuł lub swoje zdjęcia. Nie masz konta? Zarejestruj się!
Masz firmę? Dodaj ją za darmo do Katalogu Firm.
Organizujesz imprezę? Poinformuj nas!
![od 12 lat](https://s-nsk.ppstatic.pl/assets/nsk/v1.220.1/images/video_restrictions/12.webp)
Kraków - wymiana schodów ruchomych na dworcu głównym
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?